slut som artist.

Idag räcker inte tiden till allt som jag vill men de får väl bli lite så idag prioriterade jag träning framför att hinna blogga ordentligt. Dagen va kaos idag då det på något sätt blivit tokfel med en pall som jag skulle ha med mig. Men men inte mitt fel på något sätt jag gör bara mitt jobb Direkt från jobbet åkte jag till gymmet körde ett riktigt jobbigt pass med crosstraining sen ben. Sista övningarna var jag helt skakis och kändes som jag skulle kräkas. Tror se innebär att jag körde på rätt bra. :) När jag kom hem var Henric hemma vilket han aldrig är. Men han mådde dåligt så han gick och la sig. Själv skyndade jag mig till tvättstugan i spöregn! Direkt efter att jag fått igång maskinerna hämtade håg William så till tvättstugan igen för att sen gå hem och laga mat. Körde även ett varv med dammsugaren och plockade lite. Nej nu blir det sova orkar inget mer alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0