Show me som joy?

Hur svårt ska de vara att visa lite glädje?
Speciellt för andra?

Jaja..

Idag känns det som en riktigt bra dag. det har inte blivit någon träning iofs eftersom tiden inte har räckt till.
Men det gör inget vilodag. :D

Kanske att de blir en sväng imorgon. Hoppas nästan de för helgen kommer jag inte att hinna.
Henric jobbar på lördag och jag ska som det verkar nu göra naglar på lördag med. :)
Är lite smått sugen faktiskt på att göra om mina igen.
Jag förstår inte ens att jag skrev de där själv!! Jag älskar ju mina naglar men njaa det drar lite i bytanaglar suget. :P

Det är helt galet, de är redan torsdag imorgon fredag! :D
Underbart faktiskt. Dock känns de som att helgen kommer att springa iväg som alltid.
Längtar till långledigt!!

Nej nu ska vi kolla håret. :)

Imorgon kommer det nog bilder och sånt. :)

Bebisskratt. :D Underbara William med alla dubbelhakor. :D


Kommentarer
Postat av: Michelle

Aha, okaj.. Kul när man får lite tips såhär. Är väldigt sugen på att pröva NG gele och lite tippar och sånt där ifrån.



Jag har inte hållt på så länge. Jag byggde hos en annan tjej innan och gjorde det i nästan ett år, 2009 var det. Sen någon gång under 2010 började jag göra själv. Testade mest på mig själv då dock, men lärde mig rätt bra då tyckte jag.

Nu gör jag mest på mina kompisar och så och tar bara ca 150-200 kroner, mest för materialet och så. Men när jag blir bättre så kanske man kan ta lite mer, hehe ;)



Hur länge har du själv hållt på ? =)



Kram!

2011-05-19 @ 22:03:36
URL: http://michelleolofsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0