Så jävla skönt.

Åhh de känns så jävla bra.

Jag har haft en magkänsla ett tag, men nu kan jag lova att jag är steget före!
Blir det som magkänslan säger så spelar det ingen roll för att jag blir ändå vinnaren av de hela!
Och jag kommer skratta sist!

Samtidigt som min magkänsla har lagt sig till ro eftersom jag vet att det är rätt.
Så smider jag eller nej faktiskt VI mer planer.
Och det gör bara att det hela känns tusen gånger bättre ändå.
Och i och med dom planerna så blir det ännu mera planer på det.
Underbart. :D

Detta kommer självklart att vara lite hemligt tills iaf plan ett är klart.
Sen kommer jag berätta mer. :)

Känns konstigt att jag inte ska göra naglar i helgen förresten haha nu är man ju så van att göra det varje helg. ;)
Så får nog ta tag i det hela och göra mina då. :P
Om jag hinner vill säga! Jag har märkt att det är ingen prioritering.

Några av dom senaste naglarna som jag gjort.








Kommentarer
Postat av: Jenny

Nya smycken på bloggen :)

2011-05-26 @ 21:35:46
URL: http://smyckaochlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0