Omplantering.

William är febrig.
Började redan imorse så han var hemma med Henric, imorgon får jag vara hemma med honom.
Första gången sen jag började nya jobbet. Kan lova att det inte var populärt.
Men jag menar jag har inget eget distrikt och just imorgon har jag egentligen ingen uppgift heller.
Och mitt barn kommer alltid alltid alltid att komma före allt.

Eftersom Henric var hemma med William så tog jag ett extra långt gympass idag.
Kör fortfarande inte stenhårt utan bara lagomt tempo.

Har även hunnit med tvättstugan och imorgon får William hjälpa mig så mycket han vill med att dammsuga och torka golven. :)

Juste vi ska även komma ihåg att plantera om våra två paprikaplantor och krusbärsplantan.
Dom växer huuur mycket som helst. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0