Naglar (bilder.)

Ja jag har ju gjort mina naglar i helgen.
Och jag är bokstavligt talat KÄR! :D

Dock toksvårt att få en bra bild så lägger in massa för att ni ska få någon hum om hur dom verkligen ser ut.

Glittret är NG´s fantasy.
Sen allt annat är också från NG. :P

Jag tror aldrig att jag haft så här korta naglar men känns jobbigt att göra om dom så jävla ofta bara för att jag krossar dom när jag jobbar annars.
Och sen kan de se ut som att det är rispigt på dom, men de är överlacket. De hade inte torkat tydligen när jag började röra på mig och nu orkar jag inte ta bort de och sätta på nytt inget man ser om man inte synar dom nära. ;)














Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej!.. Jag såg att du använde gelé från Nagelgiganten, och jag tänkte bara fråga om du tycker det håller bra?.. Och sen använder du tippar eller mallar? =)



Mvh

Michelle

2011-05-16 @ 20:02:57
URL: http://michelleolofsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0