Nagelfunderingar.

I helgen så fick man ju lägga ut saker på tradera gratis. Självklart hade vi tusen saker att göra varje dag så de blev inte gjort får se om jag hinner med att lägga ut lite smått nu i veckan ist.
Har ju fortfarande en drös med skor att lägga ut. ;)

Mina egna naglar har jag inte hunnit göra något åt heller. Så får nog ta mig i kragen och ta bort dom jag har för jag vet ärligt inte när jag ska hinna fixa dom eller sätta nya. :/

I helgen har jag faktiskt ingen nagelkund ännu helt otroligt med tanke på hur dom senaste veckorna har sett ut. ;)
Så då borde jag hinna mina egna då.
Nästa helg har jag ju massor som ska göra naglar ist. :)

Senaste naglarna jag gjorde dom gjorde jag i helgen på Rebecka. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0