Min födelsedag.

I fredags så var det ju faktiskt MIN dag.
Japps 23 år fyllda även om jag var väldigt förvirrad och höll på att skriva 26 på tårtan.. Inte bara EN gång heller utan TRE gånger? :P

Så här blev tårtan.
Botten blev, choklad, samt att jag hade i lite krossad mörk choklad och lite krossad mjölk choklad med apelsin krokant. :)
Mellan blev smörkräm ett lager och sen jordgubbar och hallon andra lagret.
Sen tunt lager grädde runt om (egentligen skulle de inte vara de på då jag hatar de men ääh) :P
Sen färgad sockerpasta och självklart ROSA!! :D





Där ser ni förresten lite av min present från svärföräldrarna också.
Ett tårtfat. Hur perfekt var inte det?! :D Hade jag inte ens en tanke på men jag har ju inget så behövde ett.
Och snyggt va det med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0