KAOS!!

Ja dagen går knappt att beskriva med ord men kaos är det närmaste jag kan komma på som passar in.

Morgonen började helt oki, som vanligt fixade jag saltå brödet och så började jag bygga ställ.



Då när jag håller på med dom så kommer våran DA (driftansvarig) och säger att de är panik vi måste åka NU.

Ehhh oki bara hoppa in i lastbilen. Tydligen hade en av våra lastbilar gått sönder så vi fick flytta över allt hans bröd till min bil så fick han ta den och så åkte jag och DA och hämtade en annan lastbil till mig..

Phuuu, stressigt var det vill jag lova.

Och inte nog med det så när vi skulle lasta tur två så var brödet toksent och så strulade verkligen ALLT som kunde göra det för en av långtradarna.

Aja men nu är både jag och William hemma iaf, köttet ligger på grillen och Pommes i ugnen.

Kommentarer
Postat av: maria

du får ta en lugn myskväll nu då :D stress är aldrig bra

2011-05-20 @ 18:43:35
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0