Kaos första dagen på nya jobbet.

Nu provar jag något nytt bloggar över telefonen. :P nej jag är inte snabb av mig. ;) men tror inte jag orkar starta datorn när William väl har somnat. Idag var ju första dagen på nya jobbet gick upp GALET tidigt, 3.30!! När jag kommer till jobbet sen börjat kaoset, och då menar jag verkligen kaos. Men men imorgon är en nu dag, eller hur? ;) För att ta lite kort om dagen, brödet var sent vilken gjorde att jag blev sen och en som hjälpte mig plockade fel och då leveransen inte ens stämde från början så kan ni ju räkna ut hur de slutade. Sen efter lunch så skulle jag till en butik allt har gått bra.. tills jag kommer dit och ser maxhöjd 3,4 meter.. min bil va 3,46 meter. Surt eller vad? Ringer en ansvarig och han är i närheten som tur är så vi får dra över allt som ska in där på hans bil. Men som sagt imorgon är en ny dag, då blir de nog bättre då alla vet vad vi har att vänta. :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

jag fick proverna igår =)

du får höra av dig om de är något speciellt du vill jag ska tänka på när jag testar dom..

kram

2011-05-03 @ 10:52:12
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Oj vilken dag. Låter inte som den roligaste första dagen direkt. Hoppas att det gick bättre idag och att leveransserna kom i tid.



Kramar!!!

2011-05-03 @ 13:40:19
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0