Fullt upp.

Ja som ni märkte försvann tiden helt igår.

Vi var ju på ett underbart event som var riktigt lyxigt!
(bilder kommer)

Sen när vi kom hem kom Jessica och Niclas.
Så blev de naglar och mat ocg grejer och sen var klockan MASSOR!

Natten var sjukt jobbig då jag sov kanske fyra timmar kunde inte sova. :S

Idag har gått rätt bra med de mesta. Jag har kommit in i mitt jobb riktigt bra och hoppas att jag får köra kvar på de jag kör nu för de trivs jag riktigt bra med.
Dom funderar på att flytta på mig till en annan körning för pallen får inte plats i bilen som jag har fått.

I min bil får de plats tolv pall..
Idag skulle jag ha tolv pall.
Kommer dit och har tretton pall! Och så visar de sig att om jag har tolv pall så får jag inte med mig pallyften vilket jag måste ha med mig.
GAAH! Så fick plocka en pall och så fick jag åka med halvt öppen bakgavellift. (inte oki)

Och så trodde jag att de va möte idag på jobbet, så visa de sig att det var imorgon! Åhh!
Aja.. Inte mycke att göra åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0