Första dagen på ett nytt liv?

Imorgon börjar det.. De jag inte skrivit så mycket om för att jag inte vetat så mycket om det.

Mitt nya jobb börjar imorgon, jag var på möte där i onsdags så nu vet jag hur jag kommer dit iaf.
Allt annat är väldigt luddigt, min tjänst är en helt ny tjänst som dom aldrig har haft.

Här börjar jag.



Så jag skriver nog mer om det hela när jag väl börjat där.
Dock börjar jag 05.15 på morgonen vilket innebär att jag MÅSTE sitta i bilen SENAST 04.30.
Förstår ni hur tidigt de faktiskt är?
Jag måste gå upp typ 03.45 ev när jag kommit in i det hela 04.00!!!!!!!!

Med detta vill jag säga att INGEN har tillåtelse att ringa mig efter typ klockan sju?! ;)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Oj, tidiga mornar! Då ska inte jag klaga! Men då slutar du väl i rätt så bra tid??



Jag börjar också på ett heelt nytt jobb imorgon! På Swedbank! Lagom nervös kan jag säga!!

2011-05-01 @ 21:01:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lycka till :)

2011-05-01 @ 22:41:43
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0