Energitjuv.

Jag och min vän Petra pratade om en sak idag.
Det är kul att vissa bloggare skriver pikar i sina bloggar till personer som vet om att de är till dom.
Alltså typ Kissie mot Blondinbella eller ja vad fan vet jag inte så insatt i dom. ;)
Samtidigt så skriver dom då att personen som DOM pikat är omogna för att den personen då i sin tur har pikat någon i sin blogg?
Haha jag dör. ;) Undrar om någon förstod den där meningen för fan knappt så jag gjorde det.
Men jag och Petra skrattar iaf. ;)

Det märks en stor skillnad här hemma jag har valt att inte ha kontakt med vissa personer (både från nu och då) och jag har valt att strunta i att läsa vissa bloggar som även är as tråkiga.
Men fan så mycket bättre jag mår, inga onödiga energitjuvar eller liknande.
Det är fan lätt att få någon onödig energitjuv på sig.
Men jag har nog med mitt.

Jag börjar 5.15 varje morgon. Går upp INNAN 4. Försöker hinna med att träna, ta hand om hemmet, fixa mat och vara en rolig lekmamma. Då har man varken tid eller ork till massa onödiga småbarnsfasoner. :D

I have my love in life.



Kommentarer
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

Yeah.. Du och jag min söta, du och jag <3

2011-05-13 @ 20:14:01
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hihi va kul :) jag har dig med så du kommer komma med på nästa lista bland mina favoriter =)

2011-05-13 @ 21:03:08
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0