Bullshit!

Eftersom jag byggde naglar till typ ett i natt (började inte när jag tänkte) :P
så blev det väldigt få timmars sömn.
Typ fem timmar. Lite halvseg. ;)
Huvudvärk har jag också men de brukar jag få när jag sover lite.

Igår hörde Rebecka av sig och frågade om vi skulle ha en playdate som idag.
Hon är barnvakt i Hässelby så de funkar ju bra.
Så tio när affärerna öppnar i Vällingby ska jag handla lite stuff som jag inte har haft tid med och sen kommer dom dit och då kastar vi oss i bilen och åker till ett lekland. :)
Mycket mysigt.

Det ser ut att bli riktigt fint väder idag alltid positivt för denna vecka har de varit riktigt kasst väder.

Roligt att vissa tydligen inte har bättre saker att prata om än mig?
Men tack för omtanken. Suck.. Småbrudar små..

För mig finns inget jag kommer att prioritera mer än just dig.


Kommentarer
Postat av: lassika

Jag hoppas att ni får det trevligt idag

KRAMIS

2011-05-07 @ 08:00:23
Postat av: maria

aa jag tyckte faktiskt det :D



det finns alltid de som pratar (yuvärr) men det är dom som hela tiden behöver ha något o prata om, intrigmakerskor! jobbiga saker

2011-05-07 @ 08:09:19
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0