Borta bra men hemma bäst.

Ja så är det verkligen hur mycket vi än tycker om att vara hos familjen är det alltid skönt att komma hem igen. :)

William fortsätter med sin extrem trotts och testar verkligen alla numera, även Sussis hundar har fått känna på hur två års trottsen är. ;)

Idag har vi firat morsdag med rabarberpaj och vaniljsås! Åhhhh så gott. :D
Fick även reda på att jag får komma och plocka hur mycke rabarber jag vill hos en familj.
JAG KOMMER!!! :D

Vi ska göra rabarbersaft! Så mamma fram med kokboken jag behöver receptet snart. ;)
Hade vi bott i hus hade vi haft en stor frysbox och då hade jag tagit massor med rabarer och fryst in.
Eller bakat upp och fryst in. Ja ni förstår. ;)

Vi älskar rabarer! Eller jag och Henric inte William. :P

Typ så här såg den ut. :)



(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0