11 timmars work.

Baah, idag var ju ett monster pass.

Började 5.15. Sen work work. När dagen egentligen var slut hade vi möte.
Det skulle vara mellan 15-16 men höll på till 16.30.
Så satt i alla köer hem. Men Henric hade gått lite tidigare så han skulle kunna hämta William vilket jag inte visste men såklart var väldigt bra. :)

Har städat så mycke jag har hunnit nu på kvällen också, får ju finfrämande imorgon. :D
Vårat hem är verkligen kaos just nu men jag orkar inte städa och allt när jag går upp så här tidigt.

Och som att jag inte hade saker att göra så skulle jag måla tånaglarna och står och skakar nagellacket och så slinker de ur handen och rakt ner i golvet i badrummet och självklart går den sönder och de är guldnagellack ÖVERALLT!
Så typiskt!

Men men nu blir det i säng!
Snart dags att gå upp igen ju. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0