Uppraggad?

Haha jag träffar ju rätt mycket folk lite överallt.

En brödansvarig i en butik är från typ ja jag vet faktiskt inte men han är inte från sverige.

Han ger mig typ alltid nybakade bullar eller något liknande när jag kommer,
han vet ju vilken tid jag är där liksom. ;)

Jag har länge sagt till Henric att de känns som att han göder mig,
och från många länder är de ju attraktivt med större kvinnor.
Så tanken är ju kanske inte helt fel..

Idag när jag kom dit så kommer han fram till mig.
"Du passar riktigt bra i ditt svarta hår, det klär dig verkligen"

Haha jag dör, oki mitt hår är inte svart men väldigt mörk.

Så kanske att mina misstankar stämmer, Henric tror absolut att de är så.
Jag menar jag är inte direkt smal så om det är de dom gillar
från hans kultur så vore de ju inte konstigt. ;)


Kommentarer
Postat av: maria

haha skadad är du iaf ;) och självklart respekterar jag =) och du var fin i MÖRKT hår haha, tror alla killar i smyg göder sina tjejer så att andra killar ska tappa intresset :P

2011-03-10 @ 18:42:02
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: pappa

haha

2011-03-10 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0