Trotts är underbart...

Idag mår vi fortfarande bättre dock är de sjukt jobbigt att vi hostar så mycket fortfarande.
Man blir ju helt matt i kroppen av de.

William är också helt extrem på att inte lyssna just nu.
Jag blir verkligen knäpp.
Säger jag nej så antingen fortsätter han, eller så tittar han på mig
och flinar och sen fortsätter han eller så går han iväg och gör något annat han inte får.
Men oftast behöver man inte ens säga nej för att han ska börja gråta eller försöka slåss...

Idag har vi inte mycket planerat. Rätt skönt faktiskt. :)

Imorgon står de fortfarande på schema att jobba/dagis.
Som de verkar nu så blir de verkligen så.
Och jag hoppas verkligen att vi inte kommer vara sjuka något mer alls detta år!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0