Traderablåst?

Hm.. Detta är något som faktiskt aldrig har hänt mig förut.

Jag budade på en sak åt svärmor på tradera.
Jag har ju konto där redan och de har inte hon så inget konstigt med de.
Auktionen tog slut förra helgen, blev betald samma dag från mig.
Jag mailade henne om att det var betalat och klart..

Sen har det varit tyst.

I dagarna hade jag tänkt höra av mig till henne om vart sakerna tagit vägen.
Men fick ett mail av henne..

Hon hittar de inte..
Hon undrar då om jag kan tänka mig att ta något annat liknande..
Men jag menar jag har ju budat på just de jag ville ha hade jag velat ha något annat hade jag väl budat på de?

Jag svarade bara att jag vill ha de där, och att hon får leta..
Om hon inte hittat sakerna innan sista mars tyckte jag att vi kunde höras av igen.

Har du råkat ut för en blåsning på tradera??

Kommentarer
Postat av: maria

inte råkat ut för blåsning men idioter som inte fattar att portot är högt för tunga saker och vägrat betala pga av det.

2011-03-08 @ 18:59:36
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

Nej aldrig.. och jag hade aldrig gått med på dettaa. Jag hade bett om pengarna tillbaka DIREKT!!

2011-03-08 @ 19:42:48
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0