Ruttna ihjäl!!

Vissa saker tycker jag faktiskt inte är oki..
Jag tycker inte att man driver med sina vänner.
Man kan väl säga ett skämt, man kan väl dra till med något..
MEN då tycker jag att man berättar sen hur de faktiskt var..

Idag har vi varit till Vällingby jag och William.
Vi måste ju prova på så vi verkligen är friska denna gång så vi börjar smått.
Vi ska vara hemma imorgon med men sen fredag verkar det fortfarande
som att vi ska återgå till de vanliga med jobb och dagis igen.
Jag hoppas verkligen de för man blir helt knäpp av att inte jobba,
av att bara sitta inne.
Jag kan för allt i världen inte förstå hur man som arbetslös inte gör allt i världen
för att få ett jobb. Jag skulle tagit vilket skit som helst bara för att göra något.
Jag skulle fan ruttna ihjäl av att bara sitta hemma. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0