Nagellack.

Jag har ju inte haft naglar nu på över en månad, är nog snart två månader.
Har valt att vila naglarna ordentligt och prioriterat tiden på annat.
Även om jag älskar att göra naglar så tar det väldigt mycket tid.

I lördags bestämde jag mig för att måla naglarna vilket jag inte gjort någongång
sen ja jag vet inte när..

Detta är anledningen till att jag INTE målar naglarna med nagellack...





Helt värdelöst, skiten sitter ju inte ens kvar!

Men nu i veckan ska jag göra nya naglar underbara efterlängtade naglar. ;)

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Nu är tävlingen i samarbete med IoB-butiken avslutad! Kika in och se om det var du som vann! Imorgon drar jag dessutom igång en ny tävling!

2011-03-28 @ 21:44:12
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0