Kväller.

Ja men nu på kvällen har det blivit en riktig slöa i soffan kväll.
Underbart. :)
William somnade snällt ikväll, för en gångsskull. ;)
Henric är på G hem nu, dom hade middag och bowling med jobbet
så jag har varit solo.

Först blev det trean från 19-21 sjukt roliga program tycker jag som
trean har tagit fram haha skrattade mycket.
Och sånt gillar jag en fredagskväll. Perfekt.

Sen drog jag igång I rymden finns inga känslor.
Har hört att den ska vara sjukt bra och alla har höjt den till skyarna.
Alltså jag höll på att somna ja jag vet inte hur många gånger.
Visst budskapet är jättefint och slutet var lite sött.
Men annars neee..

Nu är det sängen med någon bok för min del.

Puss å hej.

William pysslar med lite allt möjligt i hallen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0