Fuskis.

Nu har jag faktiskt fuskat lite inför imorgon, jag har gjort några tidsinställda inlägg. ;)
Men jag vet att jag kommer ha fullt upp.
Först är det möte på morgonen klockan sex, vilket gör att jag direkt blir sen..
Sen fick jag en extrakörning imorgon också, den borde inte ta så lång tid OM jag hade vetat vart butiken låg..
Men de vet jag så klart inte så de kan ta tid.

Och då tycker jag att man får fuska. ;)

Vi kör en varannan natt grej nu för att få William att sova i sin säng helt och hållet igen.
Natten som var, då hade Henric honom.
Jag körde i öronproppar och sov som en stock!

Natten som kommer är min.. Ahhh suck. Bara ber för att William SOVER!
Jag är galet trött och har världens huvudvärk.
Så nu säger jag natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0