Fail?

Pga felräknande från min sida nu när jag bakade så råkade det visst få bli en till kaksort haha :P
Henric typ skakar på huvudet men vad skulle jag göra då?
Kasta det haha neee de verkar ju dumt. :P

Nu är iaf alla kakor klara för nästa helg, bara tårtorna kvar.

Jag hade tänkt göra lättaste lättaste med tårtan eftersom jag aldrig gjort något med sockerpasta förut..
Henric kom igår och sa att han tyckte att vi skulle ha en annan tårta.
Som absolut INTE är enkelt! :P
Aja vi får se när vi kommer till torsdag för de är då tårtan ska göras,
jag har läst på iaf om att man ska göra tårtor två dagar innan det är dags att äta den för bästa resultat.

Nej nu ska vi åka och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0