Torsdagen.

Dessa dagar har varit så galna och har varit fullproppade med massa aktiviteter så bloggen har fått ligga åt sidan. :)

I torsdags jobbade jag ensam första gången, fast de blev inte ensam ändå.
Fick ha med mig en tjej som är från ett bemaningsföretag för hon ska åka med alla.
Men det blev ändå ett 11timmars pass. Så blev rätt mycket ändå.
Men just den dagen då ringde en kille och var intresserad av våran motorcykel.
Så då planerade vi för att åka fram och tillbaka till byn (dagen innan midsommar!!!) 14 mil.

Direkt när jag kom hem fick jag leta fram ägarbytar pappret så vi hade det med.

Sen åkte vi snabbt ut till Henrics föräldrar, dumpade Henric och William så dom fick köra fram motorcykeln ur garaget och sånt. Så åkte jag och mötte han som var intresserad.

Efter ca en timme bestämmer han sig för att köpa den.
Dom var nog väldigt kunniga som det verkade, han hade med sig sin tjej, en polare och hans tjej med.
Hans polare hade tydligen en Dragstar själv fast en större modell.
Dom visste vad dom skulle titta på och sånt som det verkade.

Så när den var såld och dom hade åkt typ 2 timmar senare.
Så kastade vi oss i bilen för att åka hem igen.

Väl hemma däckade vi direkt.

Klart William skulle provsitta en sista gång. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0