Underbarar tvåårstrotts..

Som ni förstår har vi haft underbara dagar i byn förutom sömnen då.
Vi har sovit så sjukt illa på madrasser på golvet så att komma hem igårkväll var en dröm.
Och så hade jag en riktigt lång sovmorgon idag vilket inte gör de hela sämre. ;)

Alla som känner mig vet att jag absolut inte gillar värme. Så idag har varit hemskt.
Vi åkte bara och handla sen har vi varit inne faktiskt.
Vi var till bromma blocks jag skulle in på hm för att kolla leggins med självklart fanns inga.
Så vi passade på att handla lite mat och shit va de inte är kul med Williams trotts.
Typ så här var det på affären "William stanna" han fortsätter gå. "William stanna då vi ska plocka grönsaker" han fortsätter att gå. Och så var det genom heeeela affären.

Men jag älskar honom ändå jävla skitunge. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha störtskönt leende! han äger!

2011-06-06 @ 19:25:46
Postat av: Malin

Känner igen dedär:) Får han bara köra den kundkorgen så blir de ganska bra. Dock sticker han när man betalar=(

2011-06-06 @ 20:13:28
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Ja du denna underbara trots som vi alla älskar:P Inge roligt alls när de setter igång när man inte är hemma. Bästa tipset jag fått är att ignorera när det går och när det inte fungerar så säger man bara vad de gjorde för fel istället för att säga nej, sluta du får inte o.s.v tex nu kastade du bort bananerna, fick man göra så?, du slog mig och det gjorde ont o.s.v



Bästa med trotsen är ju att den går över till slut.



Kramar!!!

2011-06-07 @ 10:42:13
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0