Skitdag*3!!

Denna natt var helt pissig vilket resulterade i att dagen blev det också..
När jag kommer hem och kollar kontot för att se lönen blev dagen ännu mer pissig!!
Va fan MÅNGA tusen för lite!! Meningen var att lönen skulle öka på nya jobbet INTE minska!!
Vet ni vad de bästa är? Chefen har semester... Ingen kan göra något, ingen kan hjälpa mig.
Så jag får ist gå och vara irriterad tills han kommer tillbaka, underbart!!

Idag var vi klara tidigt, vilket var väldigt skönt då Henric är hemma med William så tänkte jag sova med dom idag..
Hmm bara det att William VÄGRADE sova, han skrek konstant i en timme för han skulle inte sova!
Så han slapp, nackdelen är att vi ska åka och hämta fisk till midsommaren så då lär han däcka i bilen ist..
Aja inte mycke att göra åt.

Jag har sjukt ont i halsen och öronen idag. Jävligt irriterande.
Vet inte om jag har en släng av feber också.
Men imorgon är första dagen jag kör ensam, då kan jag absolut inte vara sjuk.

Aja ska gå och ta hand om min skitunge nu som gör precis allt han inte får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0