Sjukaste midsommar någonsin. :)

Denna dag började ju som sagt helt sjukt. Jag menar hur ofta får man vara med om att en av sina bästa vänner föder barn när man själv är närvarande? Och dessutom i bilen?! Efter det fick jag mycket energi konstigt nog. :P när jag kommer hem kommer Jessica och Niclas för Jessica ska göra naglar så de fixar vi. Bilder kommer. ;) sen blir det lunch och sova innan vi åker till Petra för midsommarfirande. Vi åt gott, spelade kubb och hade det mysigt. Nu är vi hemma igen och dags att sova. Henric somnade inne hos William med William i hans lilla 90säng och han reagerar inte när jag pratar med honom så han får väl ligga där. ;)

Kommentarer
Postat av: maria

oj vilken upplevelse! hoppas det gick bra med mamman o barnet

2011-06-25 @ 07:36:58
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Elin

haha va häftigt!

söt header du har! :)

2011-06-25 @ 13:17:58
URL: http://estaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0