Ögoninflammation.

Nu jävlar har jag bloggat ojojoj. ;)
Har gjort massa tidsinställda med då de känns bra,
hade ju massor liggandes som jag såklart måste visa er och skriva om innan jag lägger in allt (oki inte alla bilder) om våran superdag idag. :D

Nu tänkte vi kolla på film då det var supermysigt att göra det bara jag och Henric igår men hallå klockan är elva,
båda sitter och gäspar som tokar vid en varsin dator.
Jag hade saker att göra och han med innan så ja då blir det så. ;)
Det hela slutar nog med då att vi går och lägger oss. :P

Vi får se hur pluttis sover i natt, hoppas han får sova ordentligt efter alvedonen och tvättningen av ögonen med camomillte.

Jag har ju varit så smart.. Idag när jag har torkat hans ögon har jag ju gjort det med mina rengjorda händer..
Sen har jag ju torkat av mig..
Men säkert har jag torkat honom i ögonen och inte tänkt på det och torkat mig själv i ögonen med då mina rinner hela tiden nu (helvets sommar!!) så ja vi får väl se om de är jag som ligger imorgon med ögoninflammation ist. ;)
men äähh jag hoppas att jag inte gjort de. Men man vet aldrig.

Förörvigt så är det extremt nära till tisdag nu!! Aaaahh jag är så nervös! Jag HOPPAS HOPPAS och HOPPAS.. Men jag tror ändå inte.. Men vi får se.. Time will tell. :)

Den här köpte vi till William idag förresten.
Sååå söt och William som älskar apor. :D Ja jag är inte förvånad att han valde just den. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0