ögoninflammation.

Ja som jag trodde åkte ju jag med på det. Man blir ju inte annat än less, William är fortfarande helt kletig i ögonen även om de ser bättre ut än igår. Han hade även hög feber idag på morgonen men som verkar vara bättre nu. Jag själv har ingen feber men klet i ögonen inte som William men de kommer nytt hela tiden. Ringde jobbet och sa att jag måste vara hemma imorgon, svaret blir "jag måste ha dig här på tisdag". Jag stör mig lite på deras attityd angående att vara hemma. Alltså vi får typ inte vara hemma inte alls! Oki visst jag förstår vi har egna butiker och de är typ våra ansvar men min familj då? Är inte mitt barn mitt ansvar?! Nej nu ska jag sova några timmar med plutt. Han matvägrar fortfarande förresten..

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Fy fan så trist attityd jobbet har! Jag resonerar som så att jobb går att skaffa nytt i värsta fall... familjen kommer alltid först!



Stor kram till er!

2011-06-19 @ 14:25:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du jobbar dessutom med livsmedel och då borde de som har ansvar över dig säga att du ska vara hemma tills du blir FRISK.

2011-06-19 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0