Mötet? Trotts!!!

Oki mötet..

Hm varken positivt eller negativt som det var nu..
Ytterligare ett möte.. Men när? Det vet jag inte..
Innan semester? Efter semester?
Ja time will tell..
Men eftersom jag var berädd på ett negativt så kanske de här var bättre?
Även om det inte var vad jag HOPPAS på..

Nog om det..

Williams trotts gör mig helt jävla galen!
Vi skulle in snabbt och handla i vällingby.. Alltså snabbt med honom är inte snabbt!
Det tar sjukt mycket längre tid än det borde.
Han VÄGRAR gå åt samma håll som mig, jag får hålla honom kramaktigt i handen för att ha en chans att han går med mig. Jag kan ju inte bara låta honom springa på tex affären.. Han springer ju inte vara runt om man tror det.
Nej han springer UT, han drar han skiter i om man ropar han bara drar.
William är inte som andra barn, där det funkar "nu går mamma hej då" tex..
William vinkar och drar åt det hållet han vill, springer man efter asgarvar han och vänder för att springa åt något annat håll.. Ja ni förstår!!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, vi får se hur det går på dagis.
Han är fortfarande extra gnällig och BORDE vara hemma dom här två dagarna med enligt mig.
Men nu vägrar ju mitt jobb typ. Jag har inte ens ringt med tanke på vad dom har sagt tidigare.
Men jag står fast vid mitt beslut, ska det vara så finns det andra jobb!!
Min familj går före! I alla väder även detta skitväder med spöregn, åska och blixtrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0