Möte på dagis.

Idag har varit en galet lång dag! Först jobba, sen direkt till Bromma för att lämna tillbaka skjortan och handla. Det blev gillad kyckling och grönsaker för våran del. Hade tagit hem foccatia från jobbet men jag glömde den så den smakade vi när vi kom hem ist. Efter handlingen skyndade jag iaf hem för att dra på mig några andra kläder och på möte på dagis. Dom förstår att vi känner som vi gör och tycker att om vi inte trivs ska vi byta inget konstigt med de. Efter mötet direkt hem och fixa de som skulle med och sen gå till plaskdammen för att ha sommaravslutning med dagis. :) va trevligt och många va där. Nu är vi iaf hemma i lugn och ro igen. William ligger och ska sova och jag ska direkt i säng när han somnat. Tråkig bloggdag idag men mitt liv är kaos. Jobbar jobbar fixar leker naglar städar handlar ja men allt ibland undrar jag hur jag själv orkar ens. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0