Kräfta, ja de är jag.. ;)

Nu säger jag natti natti.. Borde ha sovit för länge sen men satt i en och en halv timme med William och försökte få honom att sova men han vägrade.
Sen trodde jag att han somnat och gick ut och började dona i köket och då vaknar han..
Så då får Henric gå in och ta honom. NU sover han äntligen. Lär ju vara en skapligt trött William på dagis imorgon.
Men men thats life..

Tur att de är kortvecka dock har vi som alltid tusen saker att göra i helgen igen.
Dubbelbokning på lördag och söndag blir det att åka åt söder för att sen åka åt norr igen.
Aaa ni förstår mycket är det.
Men helgen efter de då ska vi vara hemma tänker inte åka en meter!!
Oki de lär vi ju göra haha men inte till byn.

Nej sova var det!

Behöver jag ens säga aj? ;) Haha kan knappt ha bh ännu utan att de gör ont, jag brände mig i fredags.. Bra jobbat. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma-ROCK N ROLL MAMA

du är alltid lika vacker madde!

även om du har bränt dig nu så kommer du få en fin bränna när det onda lagt sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0