Kortdag.

Idag var en riktigt sofft dag. Vi var klara bra tidigt eftersom vi är grymma? ;)
Haha oki det är korta dagar mitt i veckan, jag erkänner. :P
Vi drog in till stan och käkade en lunch, han jag åker med skulle köpa frukt.
Ni vet på hötorget står det ju inte ett fruktstånd, men han var grym!
Alltså hade det varit jag hade jag tagit de jag ska ha och betalat och gått.
Han förhandlade priserna och allt möjligt. Ascoolt att se.
Jag vill också vara sånn. :D

Det passade mig väldigt bra iaf med kortdag idag välbehövlig sömn och William fick komma hem tidigt.

Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli strax efter sex så ska vi dra iväg på middag.
Lyxigt att bli bjudna på middag en torsdag liksom. :D

Imorgon är det fredag riktigt skönt. :D

Vi drar direkt efter jobbet till trosa, vi ska bo hos Sussi med pappa.
Ja i hennes lägenhet pappa är hundvakt och hon är borta haha.
Knasigt värre men de är underbart vi får sova i en säng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0