Jag har gjort de värsta!!!!

Alltså kan man känna sig som en sämre mamma?!
NEJ!!!!

Jag skulle klippa lite på Williams hår med en aparat, visst den var ju bra och William tyckte de va kul.
Första draget och jag ångrar mig!!! Alla lockar!!!!
Att det blev längden som stod? IN MY ASS!!
Det var nog för att Williams hår var så mjukt och tunt så allt åkte nog ner till det kortaste.
Stackars barn utan lockar, eller oki han lider inte hans kommentar var "titta jag fin".
Och det är säkert skönt nu i sommar för honom att slippa lockarna som klibbar i nacken.
Men hallå mitt mammahjärta då?!
Mina underbara lockar?!! :(

Hoppas verkligen att hans hår växer som mitt superfort!!

Farväl underbara lockar. :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0