Ingen halvdag här inte.

I natt sov jag med öronproppar vaknade till en gång och såg att Henric var borta så någon gång har William vaknat ändå. Jag har sovit skönt även fast jag har vaknat till flera gånger vilket såklart är väldigt onödigt! :P idag har dom flesta halvdag, det innebär att vi har extra mycket att göra igen halvdag här inte. Direkt när jag kommer hem iaf så ska vi bara packa och jag ska ta en dusch sen åker vi. Antagligen är det kö också så de lär vi ju sitta i. Nu nöt jobbet och kaffe!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ingen halvdag här inte:) Jobbar 13-22... och Magnus jobbar nog till 16 tror jag:)



kramar och ha det så bra!

2011-06-01 @ 08:18:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0