Fullt ös medvetslös.

Nu har vi varit nere på trosamarknad och kört ett varv.
Eller oki vi gick halv nio härifrån och kom hem typ nyss.
Så fyra timmar blev det och nästan hela tiden gåendes bara sittandes några minuter för dricka/glass pause.
Vi träffade min morbror som jag inte har träffat på länge så de va också kul.
Kommer bilder sen på de jag köpte var inte så mycke för tycker inte de finns så mycke på sånt.
Standarden är ju 14 par strumpor för 100kr ett måste varje år perfekt att kasta alla gamla då. ;)

Det va riktigt varmt där nere så de va ju inte så kul men kan säga att jag är riktigt glad att vi gick ner så tidigt som vi gjorde så vi slapp de värsta av allt trängande.

Om jag fick som jag ville just nu så skulle jag gå och lägga mig. Jag skulle kunna sova några timmar lätt, men nu är det bara att kasta sig in för en snabbdusch och nya kläder sen åka vidare till studentfirande.
Fullt ös medvetslös. Dag in och dag ut. Varjedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0