Filmmys med stora hjärtat.<3

Idag blev det tacos till middag, kändes som lagom att orka göra idag. Migränen är borta Tack och lov! Men varit extremt seg hela dagen ändå. Tiden har gått extremt fort också! Jag gick ju äran att vara testperson för nya kessela med smak, prövade göra efterträtt på hallon idag, de som stod på.. njaee inte en favorit faktiskt. Nu ligger William och ska sova och när han har gjort de blir det filmmys för mig och henric i soffan. Känns som extremt länge sen vi gjorde något tillsammans själva så de ska bli mysigt. :) imorgon ska jag och William vara barnvakt hela dagen, kommer gå super tror jag. :D

Kommentarer
Postat av: feztis

Film mys är det bästa! :)



Tack så mycket!

2011-06-17 @ 21:56:04
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0