Dålig igen??

Även idag klarade jag mig från ett monsterpass.
Blev runt åtta timmar ändå men de pga att jag var tvungen att prata med min chef och våran driftansvariga.
Skönt att ha de ur världen iaf.
Han ska ordna det med min lön samt semester så pengarna ska jag ha på kontot innan fredag!

Idag när jag hämtade William så sa dom att han varit dålig i magen två gånger, även när jag hämtade honom igår hade han varit de.
Nu hemma med. Jag har ingen aning om vad de kan vara, värmen? Växtvärken?
Ska han vara hemma? Kan han gå ändå?
Han är ju inte dålig förövrigt..

Idag är Henric bjuden på öl med något säkerhetsföretag till deras jobb. Lite halvtråkigt faktiskt att han inte är hemma. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0