Bebisfödande i bilen! :D

Midsommarafton kommer aldrig att vara något i fortsättningen. Inte jämfört med 2011, dagen har knappt börjat men ändå är det redan häftigaste midsommar ever! En av mina bästa vänner hörde av sig i natt och undrade om jag kunde köra in dom till bb om några timmar då vattnet gått och hon hade värkar. Klart jag kunde tyckte jag, så hörde dom av sig lite senare och sa att det var dags. Så jag drog på mig kläder och kastade mig i bilen. När hon väl sitter i bilen säger hon att hon har krystvärkar!! Plattan i mattan för min del, tack och lov var det lite trafik. När vi kommer till Solna säger hon att hon känner barnet!! För er som inte bor här så tar de kanske tjugo-tjugofem minuter till bb. När vi äntligen är framme precis utanför förlossningen kastar sig både jag hennes kille ut och ropar på folk som kommer springandes. Dom inser att hon aldrig hinner in och det gör för ont för henne att röra sig så dom förbereder snabbt en förlossningen ute i min bil!! Det var det häftigaste, knappaste och vackraste jag varit med om. Jag har alltid sagt att jag velat vara med på en förlossning vilket jag nu varit. Helt sagolikt trotts att den skedde i bilen. En vacker söt liten pojke, som dom redan visste de skulle vara. ;) grattis igen mina underbara vänner Micaela och Dennis! Ps, nästa gång kan vi åka lite tidigare kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hälsa grattis till dem! och nu när han kom på Johannes döparensdag vet dem ju vad han kan heta ;)

2011-06-24 @ 08:38:12
Postat av: louise

Vad mysigt.. gratta i massor från oss

2011-06-24 @ 17:28:18
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

hoppas allt är bra med dom nu :)

måste vart en häftig grej/känsla att få vara med om en sån sak

2011-06-24 @ 18:28:08
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: lassika

Vilken upplevelse KRAMIS

2011-06-24 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0