Yay äntligen. :)

Idag trodde jag att jag skulle vara hemma tidigt. Jag låg superbra till i tid och allt.
Bara de att när jag kommer till kontoret så är det möte!! Åhh typiskt!
Så de blev ingen tidig dag ändå. Men ääh aja, så länge jag är hemma innan sex är jag nöjd och nu hann jag ju till dagis till fyra så de är helt oki. :D
Fick även reda på idag att dom tagit bort två butiker från mig nu. Yay. :D
Det innebär förhoppningsvis att måndagar och fredagar kommer att bli kortare. :)

Imorgon är vi bjudna på middag hos min Petra. :)
Vi båda har ju saker till max att göra så de är pusselbygge på hög nivå!
Men nästa vecka åker dom till Öland och vi måste ju ses innan de. :)
Jag ska även se över deras plantor när dom är borta så ska få en nyckel dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0