Vidriga människor!

Detta har varit en skitdag på många sätt! Det enda positiva är att min bror med familj varit här yngsta brorsonen fyllde år idag, men självklart supertråkigt att dom skulle åka redan idag igen. Men nu till de som har hänt, vi hade inbrott i bilen i natt! Så jävla onödigt så de finns inte, man blir så trött! Att folk ska ha så svårt att se skillnad på ditt och mitt. När dom åkt fick jag huvudvärk och sov typ två timmar. Huvudvärken vill inte ge med sig alls så nu lägger jag mig igen. William har superkul hos farmor och farfar, vaknade NIO idag!!

Kommentarer
Postat av: maria

usch vad trist. hatar när folk inte har respekt för andras saker

2011-07-17 @ 22:04:57
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0