Take it or leav it.

Jag hatar att planera saker som inte blir av!
Det är de värsta jag vet,
jag är en planerare och de innebär att jag varje kväll när jag går och lägger mig planerar min morgon vad jag gör och när osv.. Jag lever ett kaotiskt liv som gör att jag måste göra det annars missar jag något.
Min hjärna sprängs snart av extremt mycket overload!!!

Och då om jag planerat något som verkligen är 100% och sen i sista sekund ändras det..
Jag blir knäpp! Jag HATAR det! Spelar ingen roll vad de är jag hatar de ändå.

Oki visst jag blir inte galen av en förändring men jag blir irriterad och hatar det.
Och eftersom jag säger vad jag tyker och tänker numera så kanske de inte alltid blir bra.

Take it or leav it.

Nu menar jag inte något speciellt utan bara generellt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du!

2011-07-25 @ 20:06:00
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0