Migrän.

Pratade med min chef idag och som det verkar nu så kan det vara så att jag lider av migrän.
Det tror jag stämmer rätt bra.
Hoppas dock bara att det är tillfälligt.
Antagligen OM det skulle vara det kan de ju vara av pressen och stressen av nytt jobb som har varit rätt extremt i början sen dagiset och allt annat runt om har ju inte gjort de bättre.
Nu ligger jag bara hemma och tar det lugnt.
Flyttar mig från liggandes i sängen till liggandes i soffan typ.

Något som också är jävligt obehagligt är att det är massa inbrott i vårat område,
lägenhetsinbrott alltså!
Dom går in på dagarna när folk jobbar eller har semester.
Känns ju jävligt tryggt!
Och våra såkallade säkerhetsdörrar hjälper tydligen inte ens mot dom.
Yay... Suck! Så inte nog med att de med bilen i helgen nu ska vi oroa oss att komma hem till en tömd lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0