Helvetesdag..

Igår var jag inte hemma fören 20.30 på kvällen.
Var på jobbet 5.30. Ja ni kan ju själva räkna ut...
Så jag åt inte från 4.00 till 20.45 magen var i kaos!
Jag mådde as dåligt!
Så fort jag skulle äta fick jag så jävla ont i magen, magen fick väl en chok.

Idag har jag mått dåligt hela dagen just pga att jag jobbade så jävla mycket igår och ingen mat osv..

Jag träffade inte ens William igår!
Alltså den känslan... Det var verkligen hemskt.

Jag har pratat med min chef.. Jag sa till och med att om de inte går att ändra på det hela får dom sparka mig eller något.
De ville han så klart inte. Men alltså så känner jag verkligen nu.
Det kan inte vara meningen att man ska jobba arslet av sig måndagar och fredagar så mycket att jag inte ens hinner träffa William alls! Han sover när jag åker till jobbet och sover när jag kommer hem..

Imorgon får jag veta om de går och göra något åt det hela jag HOPPAS verkligen det!!

Och som Rebecka sa, jag får klaga och tycka synd om mig själv, det är ju inte bara MIG det går ut över. ;)
If you don´t like it, don´t read it.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gilla! (att du klagar) speak up if you have something to say.

Den person jag syftar på tycker att man ska spendera mindre tid och mer pengar för att den person ska åka bort samma dag. Men hallå nästa gång kan du ju planera bättre eftersom det är inte bara du som blir drabbad utan även ditt barn!

2011-07-05 @ 17:48:18
Postat av: Anonym

Nuddade själv kudden 2 timmar inatt annars var vi på rull i 24 timmar igår, men jag älskar mitt jobb. är ju det som är hemligheten, man är mer på jobbet än träffar sina egna barn så att trivas is a key grej va.. fast jag har inga barn (vad jag vet om) :-D

2011-07-05 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0