Fullt upp.

Hur kan helgen redan vara slut?!

Jag kom ju i säng riktigt sent, Henric och Peter kom hem ännu senare..
Tror dom fick tre timmars sömn eller liknande.
8.30 skulle vi ju hämta släpet, vi var där då..
Bara de att nej men dom hade ju inget bilsläp även fast dom sagt det dagen innan när vi ringde.
Då har idioterna bokat ett vanligt släp med kåpa över.
HUR FAN TÄNKER MAN OM MAN TROR ATT EN BIL SKA FÅ PLATS DÄR?!!!
Åkte vidare till shell, nej inget där.
Vidare till statoil, nej inget där - men dom kunde iaf tipsa om vart de fanns.
Så in i bilen och till häggvik..
DÄR fanns de!
På med släpet, hem igen för att få upp saaben där på.
Ner till byn dumpa bilen, få goood lunch och sen tillbaka till häggvik för att lämna tillbaka släpet.

Phuu!

När vi väl äntligen kom hem så började jag laga mat direkt, brukar göra lite extra på söndagar för att slippa laga i veckan. ;)
Så nu har jag gjort en kyckling och curry gryta typ och en fläskfile och champinjongryta var meningen att vi skulle grilla fläskfilen egentligen men min kära sambo är liiite trött. ;) Så då blev de så här. :)

Sen har jag även hunnit dammsuga och plockat undan lite.

Henric ligger och sover, jag BORDE vara den som sover... Hm?! :P

Funderar på att baka också, bara för att typ.

William sitter och skrattar åt Mysteriet på greveholm sötaste ungen ever. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0