Dagarna flyter förbi.

Denna dag har gått fort. Jag skulle haft tvättstugan vid fyra men kvart i ringer jag henric och frågar vart brickan är. Den har han med sig så de blev inget tvättat idag inte. Ny tid på torsdag bättre lycka då kanske? ;) min bror ringde tidigare och fråga om vi är hemma i helgen, dom skulle få vägarna förbi så de hoppas vi ju såklart på. :) annars har vi inte gjort mycket alls idag. Jag har plockat lite här hemma och nu försöker jag lägga William som absolut inte vill sova, över en timme har jag legat med honom.. undrar hur länge han har sovit på dagis egentligen.. hm.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi jo det är Williams boddy, tror dock inte byxorna var det, får kolla när dom kommer ut ur tvättmaskinen :P

Hälsa till bror din=)

kramar

2011-07-13 @ 10:39:09
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: lassika

Inte lätt att tvätta då.

KRAMIS

2011-07-13 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0