Beställa saker. :D

Jag älskar att beställa saker, speciellt saker till bra pris. :D

Denna gång är det inte bara min egen unge som blir lycklig, nej klart flera barn ska bli lyckliga. :)
Sommarpresent, klart sånt finns. ;)

Kan säga att det är några barn som kommer ha förjävla roligt snart. :D
Om inte föräldrarna tar över.. Hm.. :P

Alltså hur kan klockan gå så fort?
Klockan är snart åtta redan!!
William ska i säng han borde redan sova men de är ju så mysigt att ha honom uppe. <3
Sen är det svårt när han hör barnen tjoa och leka utanför med.
Men snart ska han åka en vecka till farmor och farfar..
Shit va tomt de kommer bli!! Ingen William hemma. :S
Vad ska vi göra då?! :S
Jag lär väl sova från att jag kommer hem tills morgonen. ;)

Nu i säng, först för liten sen för stor.

It´s all about love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0