Alice Cooper och sex år tillsammans.

Imorgon firar vi sex år tillsammans jag och Henric.
Och ni ser vi har överlevt utan ringar. ;)

MÅNGA TJATAR
. :P

Det kommer när det kommer som jag har sagt många gånger.
Som jag har sett och följt extremt många nära och inte så nära så har de hela fallit i sär när ringarna kommer fram.
Och det är det inte värt för våran del.
Visst fan är det dom som håller ihop ändå men många går de inte lika bra för.

Nu till de tråkiga.. Eller oki kanske inte jättetråkiga.
Vi har aldrig firat årsdagar så det är egentligen inte big deal men hade varit mysigt att ha honom hemma.
MEN imorgon spelar ju Alice Cooper på grönan, jag vill gå!!
Min sambo vill gå!!
Jag har ingen att eventuellt kunna gå med samt att jag har ingen aning om när jag är hemma.
Så min sambo får gå så fort jag är hemma.
Vi har ingen barnvakt och känns inte så bra att lämna bort honom hem till någon annan på en vardag utan då skulle någon vara här och tyvärr de finns inte. :/
Jag lär inte ens orka skulle nog däcka på tuben in till stan.

Men men 26 är det min tur, allsång på skansen!! :D
Wiee.


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

men älskade Madde! du har ju mig!!! jag ska gå( om nu vissa grejer kommer på posten som dom ska imorgon, så kommer jag upp som ett skott!!)



jag tror som dig-gifter man sig skiljer man sig inom 3 år! det är alltid så, oavsett hur länge man var ihop innan! visst är det trisst!



kramar

2011-07-03 @ 21:39:24
URL: http://www.finest.se/emis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0