Träning.

Jag är så jäkla sugen på att börja träna.
Oki inte hur kul som helst att få göra de själv.
Men samtidigt känner jag skit samma!
Ska prata med jobbet om när jag får ta ut igen för friskvårdsbidraget.
Isf kostar de mig inte mycke alls.. Om något alls? :P

Har iaf börjat bearbeta mig själv med att dricka mer vatten, jag var superduktig förut.
Men absolut inte nu längre. Så lite nyupplärning behövs. :)

I sommar kan jag börja ta mina promenader igen på morgonen, de va jag också duktig med förut,
men nu går det ju inte att ta en power/springa.
Jag kan knappt gå med vagn ju. :P

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

det är så tråkigt på vintern. jag längtar tills det är barmark ute nu..har så lätt o ramla och det är ju inte sååå skoj!!

tusen krmaar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0