Ny lek.

Jag har fått rätt mycke gjort ändå.

Jag kom hem senare än jag tänkt.
Så blev lite skynda skynda då.

Skulle hämta ut mina nagelsaker, men hade så klart glömt avin
så fick åka hem först och inser då att jag även fått ett till paket.
Och självklart ska dom hämtas på olika ställen.
Varför ska något gå min väg?

Hämtade iaf ut dom och sen upp å hämta barnet.
Som inte alls ville gå hem, han hade ju väldigt roligt där.
Barnen hade kommit på den roliga leken att hoppa från lekbordet.
Dom älskade det. Inte fröknarna. ;)

Till min vän Jessica:
Fan va söt Vincent är när han sjunger "här kommer pippi långstrump"
Han har lärt William att man ska hålla händerna som toffsar på sidorna av huvudet.
Eller jag gissar att de va de dom gjorde? ;)

William och majs.. Helt galet vad den ungen älskar majs.


Kommentarer
Postat av: lassika

Vilken underbar bild på mitt barnbarn

KRAMIS

2011-01-14 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0